Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Meistrite Liiga sponsorlus on tõstnud UniCrediti brändituntust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Portuguese soccer legend Luis Figo poses with the Champions League trophy after a news conference during UEFA Champions League Trophy Tour 2010 at the Milan Rastislav Stefanik square in Bratislava October 8, 2010. REUTERS/Radovan Stoklasa (SLOVAKIA - Tags: SPORT SOCCER)
Portuguese soccer legend Luis Figo poses with the Champions League trophy after a news conference during UEFA Champions League Trophy Tour 2010 at the Milan Rastislav Stefanik square in Bratislava October 8, 2010. REUTERS/Radovan Stoklasa (SLOVAKIA - Tags: SPORT SOCCER) Foto: RADOVAN STOKLASA/REUTERS

Kaks hooaega kestnud UEFA Meistrite Liiga sponsorluslepinguga on euroopa suurpank UniCredit suurendanud oma brändituntust ajavahemikul november 2009 - november 2010 viie protsendi võrra.

UniCrediti brändinähtavus on samuti tänu UEFA Meistrite Liiga toetamisele olnud väga kõrge ning kahe viimase hooajaga on toimunud ligikaudu 5 miljardit kontakti, teatab pank pressiteate vahendusel.

«Viimase kahe hooaja numbrid näitavad, et juhtiva Euroopa pangana oleme me valinud jalgpalli sponsorluse näol õige tee brändituntuse kasvatamiseks,» ütles UniCrediti tegevjuht Federico Ghizzoni.

«Tänu mitmekülgsetele kommunikatsioonivahenditele, aktiivsele kampaaniale ning UniCredit-i töötajate tugevale panusele on võimalik seda sponsorlust veelgi edasi arendada.»

UniCredit-i poolt esitletud UEFA Meistrite Liiga karikaturnee on olnud eriti tõhus brändituntuse kasvataja. Viimase kahe aasta jooksul on turnee käigus külastatud kümmet riiki ja 49 linna, saades märkimisväärset uudismeedia kajastust. Kogu turnee jooksul võttis UniCredit vastu 228 500 külastajat. Sellel aastal külastatakse turnee raames Venemaad, Ukrainat ja Serbiat.

Edukaks osutus ka UniCredit-i heategevuslik projekt «Make a kid smile» (i. k pane laps naeratama), mille eesmärk on toetada jalgpallikoolide avamist ning arendada lastes läbi jalgpalli hoolivust, austust ja üksteisemõistmist. UniCrediti annetustega toetatakse jalgpallikoole Bosnias, Horvaatias, Ukrainas ja Serbias.

«Make a kid smile» eestkõneleja oli endine portugali jalgpallistaar Luis Figo (pildil), kes on ühtlasi ka UniCredit-i ametlik esindaja Meistrite Liiga juures.

«Minu isiklik kogupuude heategevusega näitab, et elus on palju tähtsamaid asju kui jalgpall. Seega oli mul hea meel olla UniCredit-i algatuse järgija, sest selle projekti raames kasutatakse jalgpalli kanalina, mille abil arendada lastes tolerantsi, austust ja õiglust,» ütles Luis Figo.

UniCredit on Euroopa juhtiv pank, mis on Kesk-ja Ida Euroopa suurim pangandusvõrk, omades regioonis ligikaudu 3 900 filiaali. UniCredit tegutseb järgmistes riikides: Austria, Aserbaidžaan, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Horvaatia, Tšehhi Vabariik, Eesti, Saksamaa, Ungari, Itaalia, Läti, Leedu, Kasahstan, Kõrgõzstan, Poola, Rumeenia, Venemaa, Serbia, Slovakkia, Sloveenia, Türgi  ja Ukraina.

 

Tagasi üles