Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Rihanna hakkab suvel Madonna firma mahla reklaamima

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Rihanna
Rihanna Foto: SCANPIX

Laulja Madonna usub, et tema investeering ühte mahlafirmasse toob kena kasumi, kui algab suvine reklaamikampaania laulja Rihannaga peaosas. Reklaamispetsid kiidavad reklaamnäo valiku heaks, kuid näevad kampaanial ka ebaõnnestumisvõimalusi.

Rihanna (23) ülesandeks jääb lähinädalatel algavas kampaanias demonstreerida kaasakiskuval kombel Vita Coco kookosmahla manustamist. Kampaania meediaplaan hõlmab kõiki kanaleid, kirjutab New York Post.

Reklaamispetsid jahavad üldiselt arvamust, et Rihanna on noor ja seksikas ning ta toob tervitusi oma kodusaarelt Barbadoselt, kus kohalikud mehed lõhuvad kookospähkleid hunnikute kaupa pooleks, et mahla teha.

Kuulsuste reklaamijõudu hindava veebisüsteemi Davie Brown Indexi esindaja Matt Delzell ütles, et Rihannat teavad 82 protsenti USA tarbijatest, mis annab Rihannale 75. koha kokku ligi 3000 staari hindavas reitingus. Rihanna läheduses asuvas pingereas vanameister Sting ja oma bändiga No Doubt hiljuti taas esinema hakanud Gwen Stefani.

18-24aastaste naiste seas on Rihannal hea maine, sihtgrupp kiidab teda heaks ja näeb teda trendiloojana, 8/10 sihtgrupist on Rihanna nime peale valmis piltlikult öeldes «like» vajutama.

Rihanna ja teistegi kuulsuste palkamist reklaamidesse ei näe aga automaatse jack potina konsultatsioonifirma Brand Keys president Robert Passikoff.

«Noor neiu ärgu pahandagu, kuid tuntud reklaaminäo mõju võib olla vahelduv. Sa paned tohutu raha kuulsuse palkamise peale ja hakkad kampaaniat tegema… ja siis sa pead ootama ja vaatama, kas sealt tuleb positiivset käitumist brändi, müügi ja kasumi suhtes,» seletas oma ettevaatlikumat vaatenurka Passikoff.

Ka Ann Green turunduskompaniist Millward Brown näeb võimalust sarnaste kampaaniate ebaeduks.

«Kuulsused on meistrid tähelepanu tõmbamise peale. Kuid oleme avastanud, et see ei pruugi tingimata tarbijat ostuotsuse tegemisele veenda. Ja seda hoolimat asellest, et reklaami sõnum on asjassepuutuv, õigeaegne, usutav ja selge.»

Rihannat peab Green siiski ilmselt heaks valikuks. «Vita Coco bränd ei seisa praegu suurt millegi eest, inimesed ei tea seda. Aga nad teavad Rihannat, nii et firmal on võimalus väga kiiresti koguda mainekapitali ja kommunikeerida endast Rihanna kaudu.»

Tagasi üles