Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Valik reklaamklippe Meistrite Liiga finaalmängu teleülekandest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Hetk pärast Barcelona võiduga lõppenud mängu lõppu
Hetk pärast Barcelona võiduga lõppenud mängu lõppu Foto: SCANPIX

Laupäeva õhtul Londonis Wembley staadionil toimunud Barcelona ja Manchesteri Unitedi mängu teleülekanne sisaldas piiratul hulgal mesimagusaid reklaamisekundeid.

Nagu kirjutab Brandrepublic, teenis koos Sky Mediaga teleülekande õigusi omanud  briti telekompanii ITV reklaamimüügist kaheksa miljonit naela. Reklaamisekundite hind kerkis kuni 300 000 naelani 30 sekundi eest.

Kuna inglise nael maksab praegu 1,15 eurot, on kõnealuste summade suurjärk ka eurodes üsnagi hoomatav.

Sellele, et teleülekande reklaamiaeg tõesti väärtuslik oli, osutab Google`i otsus esitada oma  veebibrauseri Chrome esimene telereklaam Suurbritannias just selle jalgpallilahingu ajal. Reklaamiüritusena võib Meistrite Liiga finaalmängu võrrelda Super Bowliga.

Alljärgnevalt näeb kolme lahedamat reklaami, mida teleülekande ajal näidati.

Esmalt Lynxi deodorant, mis kaitseb enneaegse higistamise eest, mis, nagu reklamis väidetakse, kimbutab paljusid mehi

Fordi reklaam

Heinekeni oma

Tagasi üles