Laupäeva õhtul Londonis Wembley staadionil toimunud Barcelona ja Manchesteri Unitedi mängu teleülekanne sisaldas piiratul hulgal mesimagusaid reklaamisekundeid.
Valik reklaamklippe Meistrite Liiga finaalmängu teleülekandest
Nagu kirjutab Brandrepublic, teenis koos Sky Mediaga teleülekande õigusi omanud briti telekompanii ITV reklaamimüügist kaheksa miljonit naela. Reklaamisekundite hind kerkis kuni 300 000 naelani 30 sekundi eest.
Kuna inglise nael maksab praegu 1,15 eurot, on kõnealuste summade suurjärk ka eurodes üsnagi hoomatav.
Sellele, et teleülekande reklaamiaeg tõesti väärtuslik oli, osutab Google`i otsus esitada oma veebibrauseri Chrome esimene telereklaam Suurbritannias just selle jalgpallilahingu ajal. Reklaamiüritusena võib Meistrite Liiga finaalmängu võrrelda Super Bowliga.
Alljärgnevalt näeb kolme lahedamat reklaami, mida teleülekande ajal näidati.
Esmalt Lynxi deodorant, mis kaitseb enneaegse higistamise eest, mis, nagu reklamis väidetakse, kimbutab paljusid mehi
Fordi reklaam
Heinekeni oma