Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Eesti Energia kliendiinfosüsteem takistas taas elektrinäidu teatamist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Fragment Eesti Energia veebikeskkonnast, mis kutsub elektrinäitu teatama.
Fragment Eesti Energia veebikeskkonnast, mis kutsub elektrinäitu teatama. Foto: Tarbija24

Eesti Energia avaldas läinud nädalal ehk vahetult enne elektrinäidu teatamise aega oma klientidele soovituse edastada maikuu elektrinäit internetikeskkonna kaudu. Täna hommikupoolikul oli aga Eesti Energia internetikeskkonda sisselogimine takistatud.

«Kliendiinfosüsteemi vahetamise tõttu ei saa praegu meie internetikeskkonda sisse logida. Palume ebamugavuste pärast vabandust!» teavitas firma veebileht punases kirjas.

Energiafirma pressiesindaja Marina Bachmann ütles kella 11 ajal põgusas kommentaaris, et iseteeninduse töö on katkenud. «Tegeleme tõrke likvideerimisega ning iseteenindus avatakse esimesel võimalusel.»

Lõunaks oli punane teavitustekst Eesti Energia veebikeskkonnast küll kadunud, kuid sisenemine iseteenindusse veel ei õnnestunud.

Bachmann teavitas mõni aeg hiljem, et tema andmetel sai süsteem korda kella 12.45-ks.

Katkestuse põhjuseks oli firma esindaja sõnul praegu käimasolev süsteemide häälestamine, mille tõttu võib katkestusi aeg-ajalt tekkida.

Aprilli lõpus tekitas uue infosüsteemi kasutuselevõtt ja näitude teatamise aja lühendamine suure segaduse. Paari päeva jooksul üritas oma elektrinäitu firmale edastada ligi pool miljonit inimest. See tähendas suuremat töökoormust nii uuele infosüsteemile, telefoniliinidele kui ka klienditeenindajatele.  

Probleemide tõttu jäi aprillikuu eest arve saamata 7000 kliendil ning 58 000 inimest pidi leppima prognoosarvega.

Tagasi üles