Hoolimata supersoodsa hinnaga telerite defitsiidist, ei kordunud Pärnu Onoffis seitsme aasta tagused Tallinna sündmused, mil sealse esinduskaupluse avamisel valati odava kauba nimel nii verd, higi kui pisaraid.
Pärnu Onoffi kaupluse avamine sujus verevalamiseta
Esiteks jõudsid inimesed toona müüdud tavateleritest oluliselt kergema LCD-ekraaniga telerid ohutsoonist kiiremini välja pukseerida, kirjutab
.
Teiseks lubasid uksel seisnud kaks kogukat turvameest rahvast jaokaupa poodi. Kes marjamaale ei mahtunud, seisid turvavärava taga ja vaatasid, kuidas odav kaup nende nina all omanikud leiab.
Odav pole parim
Neile, kes poole hinnaga müüdud pildikastidest ilma jäid, pakkusid Onoffi müügimehed 1000 krooni kallimaid telereid, veendes pettunud ostlejaid usaldusttekitava naeratusega, et tegelikult neil isegi vedas, et nad seda kõige odavamat rabada ei jõudnud. Kallim teler olevat märksa parema pildikvaliteediga.
«Aga kui see teler on parem, miks te siis hoopis seda odavamalt ei müü?» uuris üks pahur härrasmees müügimehelt. Sellise küsimusetõstatuse peale ei osanud müügimees midagi kosta.
Üldiselt aga küsimusi ei esitatud. Kui soodsalt pakutakse, tuleb võtta. Kiiresti, muidu jääd äkki ilma. Nii sai näiteks teleriomanikuks pärnakas Kalle, kes tõtt-öelda oli hoopis tolmuimejat ostma tulnud.
Aga parem juba odav teler kui kallis tolmuimeja. Üks vanatädi üritas teda küll segadusse ajada ning veenda, et Kalle käes olev teler hoopis talle kuulub. Ent Kalle säilitas kaine mõistuse ja võttis end koos teleriga läbi kaupluse ulatunud sappa.
Džungliseadus on jõus
Ostumöll, mis vahepeal vaibus, paisus tööpäeva lõpu poole uuesti. Kella nelja ajal oli kaupluse juhataja Erlend Merila kinnitusel odava kauba järele taas selline nõudlus tekkinud, et turvamehed pidid inimesi jälle jaokaupa sisse laskma hakkama.
Üldiselt aga kulges päev Merila kinnitusel rahulikult. «Inimesed on muutunud: targemaks saanud ja viisakamaks läinud, nii et sellist konkreetset rüselemist ja kaklemist ei olnud,» kiitis Merila.
Onoffi avamispidustused jätkuvad nädala lõpuni. Kes tahab täna näiteks 2000 krooni eest Sony kodukino või laupäeval sama summa eest külmikut, peab varakult platsis olema. «Kes ees, see mees,» nagu ütlevad vanarahvas ja Onoffi turundusjuht Piret Tikand.