Must Muna astus reklaamiagentuuride liitu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Must Muna

Alates 11. maist on ERALi uusim, 24. liige Must Muna, mis on tegutsenud turunduskommunikatsiooni valdkonnas alates 2004. aastast.

Ettevõtte esindaja Keith Prits ütles, et agentuur on oma tegemistes alati lähtunud inimlikest väärtustest, mis on aidanud olla hea koostööpartner nii sisemistele kui ka välimistele klientidele. Sisemiste klientide all peab Prits silmas ettevõtte töötajaid ja töötajate sõpruskonda.

«Et mitte muutuda keskpäraseks ja lugeda ette järjekordset loetelu võimalikest teenustest, võtan meie agentuuri poolt pakutu kokku järgmiselt - kõik loodu peab alati kõnetama meie koostööpartnerite klienti just tuleviku võtmes,» ütles Prits.

«Sest võitjad on need, kes suudavad vastata esimesena küsimusele - milliseks kujunevad tarbija harjumused, milliseid tooteid ta ostab,» lisas ta.

Veel märgib Prits oma ettevõtte tugevusena reklaami- ja müügitoetusmaterjalide tootmise võimekust, mis annab Mustale Munale tihtipeale eelise kiiruses.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles