Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

TAGASIVAADE MONACOLE Taxify asutajate viis päeva ettevõtjate olümpia glamuuri ja sära keskel

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Eestit esindasid sellel aastal maailma aasta ettevõtja tiitliheitluses Monacos Taxify asutajad Markus (24) ja Martin (39) Villig. Postimees koostas väikese pildiülevaate nendest päevadest maailma glamuurimekas.

Kuigi Taxify loojad pidi maailma aasta ettevõtja tiitliheitluses alla vanduma 40 viimast aastat Brasiilia kõige vaesemale elanikkonnale kodusid ehitanud kinnisvaraarendajale, andsid viis päeva Monacos neile olulise võimaluse end maailma meedias nähtavaks teha ja kasulikke tutvusi sõlmida.

Paljud pidasid neid ka võistluse favoriidiks just tänu innovatiivsele äriideele. Tänavu finaali jõudnud 47 ettevõtte juhtide seas olid nad ühed vähesed, kelle vastu oli nii kõrge meediahuvi. Seda, et Taxify pakkus teistele osalejatele palju huvi, oli näha kogu mitmepäevasel foorumil. Niipea, kui keegi Villigite kaelakaarti oli lugenud, jäi ta seisma ja tegi juttu.

EY aasta ettevõtja konkurss on üks mõjukamaid ettevõtjate tunnustamise traditsioone maailmas. 1986. aastal USAst alguse saanud konkursil osaleb Eesti kümnendat korda. Sel aastal pääses finaali 56 ettevõtjat, kes esindasid kokku 46 riiki.

Vaata lähemalt juuresolevast galeriist!

Tagasi üles