«Eks nad küsivad, mis meie väljakutsed on olnud kasvades, mis meie erinevus on Uberist, mis riikidesse me järgmisena tahame minna, mida me oma investorite käest oleme saanud, mis nende autotootjate huvi on,» loetles Taxify kaasasutaja Martin Villig.
Kui tegemist on väljaannetega riikidest, kus Taxify juba tegutseb – nt Slovakkia, Poola ja Tšehhi –, uuritakse nende käest ka, kuidas nad selle konkreetse riigi regulatsioonidega rahul on, keda seal konkurentidena näevad ning kas neil on ka teistesse linnadesse laienemise plaani.
Kui tegemist ei ole väljaannetega nendest riikidest, kus Taxify juba tegutseb – näiteks Jaapan, Korea ja Hiina –, siis uuritakse, millal nad sinna jõuavad. Küll aga peab Villigite vastus neile pettumuse valmistama, kuna Aasiasse niipea minna ei plaanita.
Üle 20 meediaväljaande tahab rääkida
«Tahame kõige paremad Euroopas olla ja siis vaatame edasi,» põhjendas Markus Villig. «Siin on veel linnasid küll, kuhu minna. Suurtes linnades on vaja suurem turuosa saada – Pariisis ja Londonis,» lisas Martin Villig, viidates järgmise aasta ühele kõige olulisemale eesmärgile.
Ka esitatakse kõige tavalisemaid küsimusi – mismoodi nende lugu alguse sai, kuidas äri on üles ehitatud ning kuidas ettevõttel viis aastat pärast asutamist läheb. «Üldiselt nad finantsidesse ei lähe, pigem käib jutt ärimudeli ümber,» märkis Martin Villig.
Taxify asutajaid Monacos Ernst&Youngi Eesti büroo poolt saatev programmijuht Kristiina Gutor luges eile kokku 21 väljaannet, kellele Taxify asutajad Monacos olles intervjuu annavad. Täna keskpäevaks olid nad muuhulgas juba kohtunud Slovakkia ja Forbesi Jaapani väljaandega.