Nestlé loodab korrata oma Nespresso kohvimasinate edu, seekordseks projektiks on beebipiima automaatide süsteem nimega BabyNes.
Nestlé tuleb «emapiima» masinatega
1970. aastatel tabas Nestlét piimapulbri turundamise tõttu üleüldine hukkamõist ja boikott USAs, Austraalias, Kanadas, Uus-Meremaal ja Euroopas.
Nimelt hukkus Aafrikas palju imikuid, kuna emad segasid piimapulbrit saastunud vette.
Nestlé väidab, et uus süsteem ühendab endas emapiima toiteväärtuse ning Nespresso mugavuse.
Nespresso on osutunud üheks Nestlé suurimaks ja kasumlikumaks brändiks. Müük on kasvanud kahekohaliste protsentide kaupa ja peaks tänavu ületama 3 miljardi Šveitsi frangi piiri (3,4 miljardit dollarit).
Hinnalisandit hoitakse saladuses, kuid üldiselt arvatakse, et see on grupis üks kopsakamaid.
BabyNes töötab nii, et masinad laetakse täis kahes suuruses ja kuue erineva koostisega piimakapsleid, mis sobivad erinevas vanuses ja kaalus imikutele. Masin soojendab ja lisab vett.
«Lutipudel» on käes 30 sekundiga.
Maailma Terviseorganisatsioon (WHO) soovitab imikuid esimesed kuus kuud kindlasti rinnaga toita.
Nestlé rõhutab, et jagab igati WHO seisukohti, kuid mõistab samas, et kõik emad ei saa ega taha oma last ise imetada.
BabyNes, mis teeb oma debüüdi Šveitsi turul, ei ole odav.
Masin maksab 249 Šveitsi franki. 26 kapsliga pakk maksab 49-55 franki – neli korda rohkem kui Nespresso.
Copyright The Financial Times Limited 2011.