Taxify asutaja Markus Villigi sõnul ei muuda Daimleri, Didi ja teiste värske suurinvesteering Taxify seniseid plaane iseseisvalt edasi areneda.
Taxify asutaja: oleme mitmes riigis Uberist juba ees
Täna sai avalikuks uudis, et eestlaste sõidujagamisteenus Taxify kaasas 175 miljonit dollarit, juhtinvestoriks oli Saksamaa autotootja Daimler. Tehinguga kasvas Taxify väärtus miljardi dollarini.
Daimleri ja Didi sõiduajagamisäppide paketti kuulusid varem juba sellised sõidujagamislahendused nagu MyTaxi, Didi ise, car2Go, Flinc, Via, Turo, Careem ja Chauffeur-privé. Sellest lähtuvalt võib tekkida olukord, kus konkureerima võivad hakata samasse omanikeringi kuuluvad äpid.
Markus Villigi sõnul uus investeering selles valdkonnas arengutakistuseks ei saa.
«Taxify on täna juhtiv Euroopa sõidujagamisplatvorm ja meie eesmärk on iseseisvalt kasvada, investeering ei sea meile piiranguid sihtturgude osas. Paljud nimetatud ettevõtetest on keskendunud Taxifyst erinevatele regioonidele või klientidele,» ütles Villig täna Postimehele.
Tema sõnul on Daimler täna maailmas üks edumeelsemaid autotootjaid, kelle toest on palju kasu tehnoloogilise platvormi edasiarendamisel, äri laiendamisel ja pikas perspektiivis ka isesõitvate autode valdkonnas.
«Paljud koostöövõimalused on alles arutamisel,» märkis ta.
Tehingu pooled ei ole teinud saladust ka sellest, et peamise eesmärgina nähakse Uberi tiibade kärpimist kõikjal maailmas.
«Oleme täna Euroopas ja Aafrikas Uberi peamine konkurent, mitmetes riikides juba ka liidrirollis. Klientide seisukohast on oluline, et turul ei tegutseks vaid üks pakkuja,» rääkis Villig.