Eesti pesubränd BonBon Lingerie OÜ on elavnenud ja jõud mobiliseerinud, siht on paari aasta pärast börsile tulla.
Tahk BonBonist: tahame teha tõelise, mitte plää-plää Eesti brändi
Kaks aastat tagasi omandas ettevõttest 70 protsenti strateegiline investor Wellman, endistel suuromanikel perekond Raudverel on Adepte OÜ kaudu osalus 30 protsenti ning jaanuari keskpaigas loksus lõpuks paika ka BonBoni uus meeskond, vahendab Äripäev.
Wellmani juhi Ivo Tahk Tahki sõnul on neil kasvavate müügi- ning tootmismahtude juures plaanis ka paari aasta jooksul muutuda avalikuks, börsil noteeritud ettevõtteks.
Tahk soovib koos värske meeskonnaga teha BonBonist enda sõnul esimese tõelise Eesti brändi, mille toode valmib täielikult kodumaal, disainist tootmiseni.
«Mitte sellise plää-plää Eesti brändi, mis toodab kusagil Aasias lapstööjõudu kasutades ja kleebib endale külge silte Euroopast ja Eestist,» ütles Tahk. Ta selgitas, et tema sõnul ei saa kvaliteetmarki toota Aasia allhankega.
Loe lähemalt Äripäevast.