Päevatoimetaja:
Sander Silm

Tahk BonBonist: tahame teha tõelise, mitte plää-plää Eesti brändi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
BonBoni pesu.
BonBoni pesu. Foto: MARINA PUSHKAR / PM/EMF

Eesti pesubränd BonBon Lingerie OÜ on elavnenud ja jõud mobiliseerinud, siht on paari aasta pärast börsile tulla.

Kaks aastat tagasi omandas ettevõttest 70 protsenti strateegiline investor Wellman, endistel suuromanikel perekond Raudverel on Adepte OÜ kaudu osalus 30 protsenti ning jaanuari keskpaigas loksus lõpuks paika ka BonBoni uus meeskond, vahendab Äripäev.

Wellmani juhi Ivo Tahk Tahki sõnul on neil kasvavate müügi- ning tootmismahtude juures plaanis ka paari aasta jooksul muutuda avalikuks, börsil noteeritud ettevõtteks. 

Tahk soovib koos värske meeskonnaga teha BonBonist enda sõnul esimese tõelise Eesti brändi, mille toode valmib täielikult kodumaal, disainist tootmiseni.

«Mitte sellise plää-plää Eesti brändi, mis toodab kusagil Aasias lapstööjõudu kasutades ja kleebib endale külge silte Euroopast ja Eestist,» ütles Tahk. Ta selgitas, et tema sõnul ei saa kvaliteetmarki toota Aasia allhankega.

Loe lähemalt Äripäevast

Tagasi üles