Creative Mobile’i looja ja juht Vladimir Funtikov tunnistas, et iga kord enne mõnele konverentsile või muule üritusele minekut peab ta sisimas maha võitluse.
Creative Mobile’i looja Funtikov räägib suhtlemispidude piinadest
«Osa minust ütleb, et sinna on kindlasti mõtet minna. Mõnikord on nii, et vaid üksainus kohtumine võib su maailma pea peale keerata – miks ometi säärane võimalus maha magada? Teine osa minust ütleb aga, et ilmselt ei juhtu midagi huvitavat, parem on kas puhata või keskenduda põhitegevusele, et suuta teha paremaid otsuseid ja lõppkokkuvõttes luua paremaid tooteid,» arutles Funtikov Äripäeva arvamusloos.
«Kui ma ikka leian end äkki keset pidu, klaas odavat õlut käes, üksinda keset valjuhäälset kampa, kellega mul midagi ühist ei ole, siis tähendab see enamasti, et ma ei peaks seal olema, aga see võib ka tähendada, et ma olen just oma mugavustsoonist väljapoolt sattunud, ja nüüd on hea võimalus seda tsooni laiendada,» sõnas Creative Mobile’i looja.
Loe lähemalt Äripäevast.