Circle K tõstis teenindajate palku kuni üheksa protsenti

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Circle K.
Circle K. Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Circle K Eesti AS tõstis alates maist neljandat aastat järjest müüjate ja klienditeenindajate põhipalku olenevalt tööstaažist ja töökoha asukohast kuni üheksa protsenti.

Proportsionaalselt suurenesid ka põhipalgast sõltuvad lisatasud – öötöö lisatasu, ületunni tasu ning riiklikel pühadel töötamise lisatasu, teatas ettevõte.

«Meie ettevõtte identiteedi keskmes on klienditeenindaja, soovime pakkuda parimat teenindust, olla teeninduse kvaliteedi etaloniks Eestis. Seetõttu oleme üheks suunanäitajaks ka teenindaja palga kujundamisel ning tõstsime palkasid Eesti keskmisest palgatõusust kiiremini,» märkis Circle K personalidirektor Hedi Nurme-McDonald pressiteates.

Circle K Eesti müüjate sisendipalk tõusis rohkem kui eelmisel aastal ehk Tallinnas, Harjumaal ja Raplamaal 8,2 protsenti ning mujal Eestis 8,7 protsenti. Ettevõte tunnustab jätkuvalt ka pikaajalise staažiga töötajaid, kes on oma ametikohal töötanud kolm või enam aastat.

Circle K jätkab ka kuupõhise boonuse maksmist nii müüja-klienditeenindaja, vanemmüüja kui teenindusjaamade asetäitjatele – müügiboonused moodustavad arvestatava osa töötasust ning võivad ulatuda 40 protsendini põhipalgast.

Eraldi lisatasud on ette nähtud teenindusjaamades, kus klientide külastatavus ja sooja toidu müük on hoogsam. Uue kompensatsioonina käivitati sel aastal transpordikulude hüvitamine nendele teenindusjaama töötajatele, kelle töökoht asub asulatest väljaspool ja kuhu ei ole võimalik mõistliku aja jooksul ühistranspordiga tööle jõuda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles