Loomemajanduse uuring: kunstnike koostöö jätab soovida

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: Andriy Popov / PantherMedia / Andriy Popov

Kultuuriministeeriumil valmis koostöös Eesti Konjunktuuriinstituudi ja Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega Eesti loomemajanduse olukorra uuring, millest selgus, et loomemajanduse valdkond on kiiresti kasvanud, kuid siiski jätab soovida loomeettevõtete vaheline ja nende koostöö teiste valdkondadega.

Uuringust nähtus, et ettevõtete arv on suur arhitektuuri-, muusika- ja reklaamivaldkonnas, töötajaid on kõige enam trüki-, muusika- ja arhitektuurivaldkonnas ning kogutulu on kõige suurem kirjastamise, reklaami- ja muusikavaldkonnas, vahendab ERR.

«Kõige suurem vedaja ekspordi osas on meelelahutustarkvara,» lausus Eesti Konjunktuuriinstituudi direktor Marje Josing, selgitades, et meelelahutustarkvara kasv on aastast 2011 olnud väga kiire, aga probleemiks on heade spetsialistide nappus.

Josing lisas, et kui Eesti tahab jääda selle juurde, et meil on ühe mehe/naisega ettevõte, tuleb õppida tegema väga head koostööd, et välisturgudele koos sooritust tegema minna. «Aga sellega on see probleem, et ega me väga hästi koostööd teha ei oska,» lausus Josing. 

Loe lähemalt ERRi uudisteportaalist

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles