Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks on Nordica kohvikoor ebaühtlase kvaliteediga? (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Nordica
Nordica Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

«Lendasin läbi Tallinnast ümberistumisega Varssavis Kopenhaagenisse, kus pakuti kohvi kõrvale korralikku kohvikoort. Tagasilennul Kopenhaagenist Tallinna sain kohvi kõrvale aga kohvikoore pulbrit. Miks on Nordica kohvikoor ebaühtlase kvaliteediga?» küsis lugeja.

Vastab Nordica kommunikatsioonijuht Toomas Uibo:

«Nordica alustas tööd täiesti uudse ärikontseptsiooni alusel, mille keskmeks on tihe koostöö teiste lennufirmadega. Koostöö on aga alati kahepoolne ning kompromissid on üks loomulik osa sellest. Suurtes piirides võime jagada Nordica lennud kolme kategooriasse: esimesed on need, mis kuuluvad 100 protsenti Nordica enda liinivõrku, teiseks need, mida opereeritakse LOTi ja Nordica koostööna (nt Tallinn–Varssavi) ja kolmandaks allhankelennud teistele lennufirmadele, mis ei lähtu üldse Tallinnast. Tallinna–Varssavi liini opereeriv lennuk ja piloodid on Nordica omad, kuid pardal pakutakse peamiselt LOTi tooteid ja teenuseid. Varssavi ja Kopenhaageni vahel lendav lennuk on samuti Nordica oma, kuid pakub tegelikkuses allhanketeenust LOTile, mis tähendab, et pardal pakutakse ka Poola lennufirma kaupu ja teenuseid. Möönan, et reisijate jaoks on see kõik pisut keeruline, kuid meie väikese riigi lennufirma peab olema paindlik ja nutikas, et tihedas konkurentsis ellu jääda. Nordica lennukeid võib näha juba väga paljudes Euroopa lennujaamades, aga nad võivad teha tööd teistele ettevõtetele. See strateegia on ennast juba õigustanud ja Nordica tugevneb ja kasvab jõudsalt. Miinuseks on tõesti see, et reisija võib tunda, et ta justkui lendab sama ettevõttega, kuid saab igakord eri teenuseid. Antud juhul väljendus see Tallinna-Varssavi liinil pakutavas kohvikoores.

Nordica otsib täna lahendust, et oma liinidel piimapulber asendada päris piimaga, kuid kahjuks Eestis, lennufirmale sobilikus pakendis kõrgpastöriseeritud piima ei pakuta. Püüame alati eelistada Eestimaist, kuid siin tuleb leida ilmselt kompromiss. Loodame väga, et lähikuudel on meil võimalus piimapulbrist loobuda ja saame oma klientidele pakkuda tasuta kohvi sisse päris koort või piima.»

Märksõnad

Tagasi üles