Linda Line on keerulises olukorras, kuna müüs oma vanad katamaraanid Kreekale ja Koreale, kuid uue katamaraani saabumine võtab arvatust rohkem aega, kirjutab Helsingin Sanomat.
Linda Line ei saa hooaega alustada, sest laevu pole (2)
Linda Line`i katamaraanid on sõitnud Soome lahel juba 20 aastat ning nende oluliseks eeliseks suurte laevade ees oli kiirus. Sel kevadel on aga side Soomega katkenud.
Linda Line`i kodulehel seisab praegu tekst: «Kallid kliendid, hetkel veel on pooleli laeva liinile toomise protsess – kahjuks on see võtnud plaanitust natuke rohkem aega. Me vabandame viivituse pärast! Infot uue hooaja kohta saadame uudiskirjaga ning kajastame kodulehel. Kuni uue hooaja alguseni saavad kõik Linda Line Expressi seeriapileti omanikud kasutada oma piletit Eckerö Line väljumistel, broneerimine läbi Linda Line Expressi kassa.»
Linda Line`i juht ja omanik Enn Rohula selgitas, et käimas on läbirääkimised toomaks marsruudile suurem katamaraan, mis võiks mahutada enam kui 600 reisijat ja autosid. Katamaraan võiks tulla liinile juuni keskpaigast, ütles Rohula, kinnitades, et reisijad ei kaota midagi.
See tähendab, et hetkel pole Linda Line`il ühtegi laeva, sest eelmisel aastal müüdi vanad katamaraanid Kreekasse ja Koreasse.
Rohula sõnul ei ole kliente olukorrast veel täpsemalt teavitatud, sest läbirääkimised uue suure katamaraani ostmiseks alles käivad.
Kolme suurema laevandusettevõtja – Tallinki, Viking Line'i ja Eckerö Line'i – sõnul on Tallinna ja Helsingi vahel praegu laevaliinide osas kõva konkurents. Eckerö Line`i tegevjuht Taru Keronen tunnistas, et kiirem laev võib reisijaid meelitada. Samas jääb üles küsimus, kas see on kasumlik.
«Kiire laev tarbib rohkem kütust. Teel on vähem aega, mis tähendab, et tulud tuleb saada piletimüügist. Pileti hind peab olema kallim, aga kas reisijad on nõus maksma?» mõtiskles Keronen.