AS Ekspress Grupi müügitulu suurenes esimeses kvartalis 13 protsenti 14 miljoni euroni ning mulluse 410 000-eurose kasumi asemel kandis grupp tänavu 239 000 eurot kahjumit.
Ekspress Grupi kvartali kahjum oli 239 000 eurot
Grupi intresside, maksude ja kulumieelne kasum (EBITDA) vähenes esimeses kvartalis aastaga 42 protsenti 623 000 eurole, ärikasum kahanes 126 protsenti ning ärikahjumiks osutus 106 000 eurot. Puhaskasum vähenes 158 protsenti ning esimese kvartali puhaskahjumiks oli 239 000 eurot, teatas Ekspress Grupp börsile.
Meediasegmendis kasvas müügitulu esimeses kvartalis 15 protsenti 8,5 miljoni euroni, sealhulgas tulu digitaalsetest ja online kanalitest 29 protenti 5,4 miljoni euroni. Trükiteenuste segmendi käive kasvas 8 protsenti 6,2 miljoni euroni.
Müügitulu kasvu panustas enim Adneti omandamine eelmise aasta neljandas kvartalis, mille müügitulu tänavu esimeses kvartalis oli 925 000 eurot.
Ekspress meedia käive kasvas 8 protsenti 4,9 miljoni euroni, sealhulgas Delfi Eesti online müügitulu 5 protsenti 1,6 miljoni euroni. Delfi Läti müügitulu vähenes 2 protsenti 840 000 eurole ja Delfi Leedu müügitulu kasvas 3 protsenti 2 miljoni euroni.