Euroopa Liidu Üldkohus andis jalgpallurile Lionel Messile loa registreerida oma perekonnanimi kaubamärgina spordivarustuse ning riiete müümiseks, seda hoolimata juba olemasolevast sarnasest kaubamärgist Massi.
Euroopa üldkohus: Messi võib oma nime kaubamärgina registreerida (1)
Messi taotles oma nime kaubamärgistamist 2011. aastal Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametis (EUIPO). Taotluse suhtes esitati aga kaebus, väites, et võib tekkida segadus Hispaania ettevõtte JM-EV kaubamärgiga Massi, mida kasutatakse samuti sporditoodetel. EUIPO rahuldas kaebuse ning otsustas jätta Messi nime kaubamärgistamata. Viimane polnud sellega aga rahul ja kaebas asja edasi Euroopa üldkohtusse.
Kohus nõustus EUIPO hinnanguga, et nimed on sarnased, kuid samas leidis ka, et EUIPO eksis kaubamärkide kontseptsiooni võrdlemisel. Kohus möönis, et kuigi on võimalik, et mõned tarbijad ei ole kunagi Messist kuulnud või ei mäleta teda, on ta siiski piisavalt tuntud, et keskmine sporditoodete ostja teda teab.
Seetõttu järeldati, et nimede kontseptsioon on piisavalt erinev segaduste vältimiseks ja Messi võib oma nime kaubamärgina registreerida.