Aasiasse murdnud ettevõtjad leiavad, et sooja suhtlust ei tohi seal alahinnata ning kui suhtled kohalikega e-kirja teel nagu keskmine eestlane, oled ebaviisakas.
Aasias tegutsevad ettevõtjad: kui suhtled kohalikega e-kirja teel nagu keskmine eestlane, oled ebaviisakas
Rõivadisainer Reet Aus rääkis möödunud nädalal välisministeeriumis toimunud kaubanduskoja Aasia foorumil, et pärast poolt aastat tegutsemist ja suhtlust Bangladeshis ütles üks kaastööline, et kui muidu on koostöö olnud väga huvitav, siis ometi on disainer olnud ebaviisakas, sest Aus käitus e-kirja suhtluses nagu eestlane – täpne, konkreetne ning vaid asjasse puutuv jutt, vahendab Äripäev. «Selle selgeks õppimine võtab tohutult aega, pead väga huvituma inimese käekäigust,» sõnas Aus.
Ka Eesti suursaadik Indias Riho Kruuv rõhutas, et ei ole mõtet saata lihtsalt e-kirjaga oma toote infot ning hinnakirja, see seal ei tööta.
Mobiilseid suurandmeid analüüsiva ettevõtte Positium rahvusvahelise äriarenduse suunda juhtiv Siim Esko märkis, et samas on kirjalik suhtlus äripartnerite vahel levinud: näiteks Indoneesias on rakendus WhatsApp suhtluses peaaegu sama oluline kui näost näkku kohtumine.
Loe lähemalt Äripäevast.