Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Roosa Ruby šokolaad jõuab lähipäevil Eestisse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ruby šokolaad on valmistatud roosadest Ruby kakaoubadest.
Ruby šokolaad on valmistatud roosadest Ruby kakaoubadest. Foto: PHIL NOBLE/REUTERS

Eesti on üks esimesi Euroopa riike, mille kaupluseriiulitele jõuab tumeda, valge ja piimašokolaadi kõrval neljas šokolaaditüüp – roosa šokolaad.

Nestlé Baltics toob Eesti šokolaadisõprade rõõmuks avalikkuse ette KitKat Ruby, mis tegi tänavu jaanuaris eduka debüüdi Jaapanis ja Koreas.

80 aastat pärast valge šokolaadi turule toomist tegid Šveitsi šokolaadimeistrid firmast Barry Callebaut taas innovatsiooni, töötades välja neljandat tüüpi Ruby šokolaadi, mida valmistatakse Ruby kakaoubadest. Ruby šokolaadi muudab eriliseks intensiivne marja-puuviljamaitse ja eriline roosa värv, mis saadakse Ruby kakaoubadest ilma maitse- või värvaineid lisamata. Ruby retsepti arendati rohkem kui kümme aastat ja KitKat on esimene ülemaailmne bränd, mis selle kasutusele võttis.

Esimene partii uut šokolaadi on teel Eestisse ja siinsed tarbijad saavad peagi Ruby šokolaadi osta ning proovida.

«Eesti šokolaaditurg on avatud uuendustele ning tootjad on viimasel ajal pakkunud üha enam ootamatuid ja huvitavaid maitseid. Eestlased on uuenduslikele toodetele väga avatud ja seetõttu on praegu sobiv aeg tarbijatele uut neljandat tüüpi šokolaadi tutvustada. Nestlé tõi esimese roosa šokolaadi toote turule vaid neli kuud pärast Ruby tehnoloogia avastamist. Nüüd ootame põnevusega võimalust seda innovaatilist maiustust tarbijatele tutvustada,» sõnas Nestlé Baltics personali- ja korporatiivsuhete juht Ariana Rastauskaitė.

Ruby šokolaadi peamiseks sihtrühmaks Eestis on «teadlikud avastajad» – 20–40-aastased inimesed, kellele meeldib uusi asju proovida.

Ruby šokolaadi turule toomine on osa maailma suurima pakendatud toiduainete tootja Nestlé uuendatud strateegiast, mille eesmärgiks on pakkuda tarbijatele parimaid võimalikke tooteid, lahendusi ja teenuseid.

Maailma esimesed KitKat Ruby šokolaadibatoonid toodi turule Jaapanis ja Koreas tänavu jaanuaris. Huvi Ruby šokolaadi vastu on erakordselt suur – esimese müüginädala jooksul osteti eriväljapanekuga poodidest kõik KitKat Ruby šokolaadid ära iga päev juba 30 minutiga.

Jaapanis on müügil rohkem kui 350 erinevat KitKati šokolaadi, nende hulgas rohelise tee, wasabi ja sushi KitKat. Kuna sealsete tarbijate huvi uute põnevate maitsete vastu on väga suur, siis valiti Jaapan välja ka KitKat Ruby šokolaadi esimeseks turuks.

Lisaks Ruby turule toomisele plaanib Nestlé ulatuslikke uuendustöid oma Euroopa suurimas šokolaaditehases Hamburg-Wandsbek, kuhu investeeritakse 40 miljonit eurot. Samas tehases toodetakse ka Euroopa turul müüdavad KitKat Ruby tooted.

Eestis saab KitKat Ruby šokolaadi suurematest kaubandusvõrkudest osta juba lähipäevadel.

Märksõnad

Tagasi üles