Swedbanki mobiili- ja internetipank olid reedel kolmveerand tööpäevast ligipääsematud ning täna oldi valmis selgitama, mis juhtus.
Swedbank selgitab: miks kukkusid panga e-teenused maha
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Panga kommunikatsioonijuhi Kristi Roosti sõnul tulenes viga mõne teenuse uuendamisest internetipangas. Swedbank teeb selliseid uuendusi igal kuul, lisades ja täiendades digitaalsetes kanalites pakutavaid teenuseid.
«Kõiki uuendusi testitakse enne nende klientidele pakkuma hakkamist. Sel korral oli kahjuks uuendustes viga, mis tõi reedel kaasa interneti- ja mobiilipanga aegluse ja ebastabiilsuse, mis õhtuks parandati,» selgitas Roost Postimehele.
Teenused muutusid sisuliselt kättesaamatuks reedel alates kella 7.30-st hommikul ning taastusid alles kella 15 paiku. Sel perioodil ei olnud enamuse ajast võimalik ei mobiili- ega internetipanka sisse logida.