Swedbanki veebi- ja mobiilirakendust tabasid täna ennelõunal tehnilised rikked ning seetõttu olid panga e-teenuste kasutamine kõikidele klientidele peatunud.
Swedbanki e-teenuseid tabasid ulatuslikud häired (13)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kasutajad ei saanud teenusesse ei veebis ega äpis sisse logida ning osadel kasutajatel avanes veebileht väga aeglaselt.
Probleemide olemasolu kinnitas ka Swedbanki infotelefoni automaatvastaja.
Panga pressiesindaja sõnul algasid probleemid kell 7:30 hommikul. Teenustele ligipääs hakkas taastuma kella 12 paiku päeval, kuid tund hiljem olid need taas kättesaamatud- veebis kuvati kasutajatele kujunduse asemel lähtekoodi. Stabiilsemaks hakkasid teenuste väljundid muutuma taas alates kella 15-st.
Swedbank teostas ööl vastu tänast oma e-teenuste plaanilisi hooldustöid. Nähtavasti saigi ulatuslik rike neist alguse.