Tarbijakaitse ootab Aaria Reiside klientide avaldusi

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Tarbijakaitseamet ootab avaldusi raskustesse sattunud Aaria Reiside klientidelt, et tagastada neile firma tagatisest ärajäänud reiside eest tasutud summad.


8. septembril 09.2008 teatas reisikorraldaja OÜ Aaria Reisid oma klientidele, et 9 planeeritud bussireisi erinevatesse Euroopa riikidesse jäävad ära ning lubas tagastada reisiraha 60 päeva jooksul avalduse alusel või teavitada pankrotist, teatas tarbijakaitseamet.

Ametile on sellega seoses laekunud palju kaebusi.

Turismiseadus seab reisikorraldajatele tagatise kohustuse, mis garanteerib reisi ärajäämisel klientidele raha tagastamise.

Tagatise avamiseks ja raha tagasimaksmise võimaldamiseks palub tarbijakaitseamet kõiki Aaria Reisidele ärajäänud reisi eest tasunud kliente esitada ametile vastavasisuline avaldus.

Avaldusi koos koopiatega nõuet tõendavatest dokumentidest (leping/arve ja maksedokumendid) ootab tarbijakaitseamet 10. novembrini aadressil Kiriku 4, 15071, Tallinn või e-mailil info@consumer.ee.

Tähtajaks esitamata nõuded ei kuulu rahuldamisele.

Juhul kui tagatis ei kata ära tarbijate kõiki nõudeid, edastab amet täitmata nõuded edasi pankrotihaldurile.

Osaühingu Aaria Reisid pankrotimenetlus algtati Harju Maakohtus 09. oktoobril 2008 ning ajutiseks pankrotihalduriks määrati Ene Ahas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles