Päevatoimetaja:
Sander Silm

Baltika avab Soomes uusi kauplusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Baltika esimene kauplus Novi Sadis
Baltika esimene kauplus Novi Sadis Foto: Baltika

Baltika kavatseb suurendada müüki Soomes ning avab seal uusi kauplusi.

Baltika Grupp tahab laiendada kliendibaasi Soomes ning avas veebruaris Espoos Montoni kaupluse ning avab lähiajal ühe kaupluse ka Helsingi kesklinnas. Samuti laiendab Baltika Soomes müüki läbi oma e-poe andmorefashion.com teatas Baltika.

«Me kavatseme olla Soome turul aktiivsemad ning me näeme, et Soome turul on nõudlust vastutustundliku ja kvaliteeti nõudva kuid hinnatundliku kliendi poolt. Nii et meil on olemas hea kliiendibaas millele rajada oma teenus,» ütles Baltika juhatuse esimees Meelis Milder. Tema sõnul näeb Baltika Grupp oma peamise kasvumootorina lähiaastatel Baltika müügitulude suurenemist läbi ekspordi ja e-müügi.

Tänu erinevatele tegevustele selle eesmärgi täitmiseks on Baltika Grupi disainieksport viimastel aastatel oluliselt suurenenud, käesoleva aasta esimese üheksa kuu jooksul kasvas hulgi- ja frantsiisimüük seitse protsenti ja oli 5,4 miljonit eurot, e-poe müük on tänavu esimesel üheksal kuul kasvanud 38 protsenti, ületades miljoni euro piiri.

Baltika Grupile kuulub viis moemärki – Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Baltika jaekaubandusvõrk hõlmab 93 brändipoodi Eestis, Lätis ja Leedus, lisaks saab kollektsioonide esemeid osta Baltika e-poe kaudu, mis tarnib kaupa 44 riiki üle maailma.

Hulgi- ja frantsiisipartnerite kaudu on Baltika brändide kollektsioonid müügil üle terve Euroopa, sealhulgas kaubamajade ketis Peek & Cloppenburg ning frantsiisipoodides Ukrainas, Venemaal, Valgevenes, Serbias ja Tenerifel. Baltika Grupis töötab Baltikumis kokku enam kui 1000 töötajat.

Tagasi üles