Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Transiidikeskuse ostjal on huvi ka Rail Balticu vastu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Raudtee ehitus
Raudtee ehitus Foto: Elmo Riig / Sakala

Raudtee projekti Rail Baltic Eesti ettevõtte juhi sõnul on esmaspäeval Transiidikeskuse otsmisest teatanud Saksamaa logistikafirmal Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) huvi suurendada koostöös rahvusvahelise raudteeprojektiga Muuga sadama kaubamahte.

«Hamburgi Sadama investeering on meie jaoks oluline positiivne sõnum. Sedavõrd laiahaardelise ja ulatusliku kogemusega transiidiettevõte suudab kindlasti Muuga sadama kaubamahte suurendada,» ütles Rail Baltic Estonia tegevjuht Riia Sillave BNS-ile.

«Minu kohtumistel ettevõtte juhtidega on nad väljendanud ka selget huvi Rail Baltica valmimise suhtes, mis annab Muuga transiidi laienemisele kindlasti olulise lisaperspektiivi,» lisas Sillave.

Saksamaa logistikafirma Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) teatas esmaspäeval, et ostab «keskmise suurusega kahenumbrilise miljoni euro» eest Anatoli Kanajevilt Muuga terminalioperaatori Transiidikeskus AS-i.

Transiidikeskus AS-i konteinerterminali võimsus on praegu 300 000 20-jalase konteineri tingühikut (TEU), mida saab laiendada 800 000 TEU-ni. HHLA plaanib terminali integreerida oma võrgustikku ja arendada selle müügi- ja tegevusvõimekust.

Rail Balticu projekt näeb ette Euroopa rööpmelaiusega raudtee ehitamise Tallinnast Poola-Leedu piirini.

Tagasi üles