Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Nii mõnelegi vedajale jääb see aasta viimaseks (4)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kraavi sõitnud reka. Pilt on illustratiivne.
Kraavi sõitnud reka. Pilt on illustratiivne. Foto: Ardi Truija

Transpordiettevõtte KMV omanikfirma Harju KEKi tegevjuht Janek Lehtmets tunnistas, et aasta 2018 võib nii mõnelegi vedajale jääda viimaseks ning tõelised raskused alles algavad.

Lehtmetsa sõnul on transpordifirmadel keeruline, kuna palju muudatusi on langenud ühe aja peale: kütusehind on kasvanud, lisandunud on teekasutusmaks. «Oleme olukorras, kus kõikide nende muudatustega kaasnenud kulud peavad kliendid korraga kinni maksma. Neil pole aga lihtne harjuda mõttega, et teenusehinna tõus on paratamatus,» ütles ta Äripäeva logistikauudistele antud intervjuus. 

Seetõttu on alanud aasta tema hinnangul paljudele transpordiettevõtetele ellujäämise periood, millega kõik kindlasti hakkama ei saa. 

«Transpordisektoris on tapjalik konkurents ehk pole ju mingi saladus, et naaberriikide vedajatel on hoopis teistsugune maksupoliitika, hoopis teine kulubaas – seega on neil selles kontekstis kindel turueelis,» rääkis Lehtmets. 

Vedajate keerulisest seisust loe pikemalt Äripäevast

Märksõnad

Tagasi üles