Reede õhtul jagati Kultuurikatlas reklaami- ja turundusmaailmas ihaldatud Kuldmune.
GALERII: vaata, kes said tänavu Kuldmuna
Eile kuulutati Kultuurikatlas pidulikul Loovusfestivali Kuldmuna 2018 auhinnagalal välja parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse kategooriates.
20. juubeliaastat tähistanud Loovusfestivali Kuldmuna ja selle noortekonkurssi Pesamuna korraldas Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL). Liidu juht Lola Tehver lausus, et Kuldmuna konkursile esitatud tööde arv oli rõõmustavalt suur.
Kuldmuna 2018 aasta reklaamiagentuuriks valiti Optimist, üritusturundusagentuuriks Jolos, suhtekorraldusagentuuriks Meta Advisory ning disainiagentuuriks Hmmm. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Viru Keskus.
Panuse eest Eesti turundusse pälvis eriauhinna Best Marketingi rajaja ja konverentside programmijuht Hando Sinisalu.
Tänavusele Kuldmuna konkursile esitati rekordilised 719 võistlustööd, mille hulgast valis žürii välja võitjad viies põhikategoorias ning lisaks tuli valida ka noortele suunatud Pesamuna konkursi võitja. Auhinnagalal jagati välja 42 kuldmuna, 42 hõbemuna, 50 pronksmuna ning 5 erimuna.
Noortekonkursil Pesamuna tuli osalejatel 48 tunni jooksul oma loovus proovile panna Tervise Arengu Instituudi koostatud lähteülesandes, et luua kampaania, mis toetaks narkomaania kahjude vähendamisele suunatud keskuse avamist. Võidutöö "Kõik algab proovimisest" esitasid Jaan Sinka ja Tiit Liblik.