Negatiivse avaliku tähelepanu tõttu on nii mõnigi autotootja otsustanud nappides riietes modellid minevikku jätta ja leidnud selle asemel teistsugused viisid, kuidas oma toodetele autoshow'del tähelepanu tõmmata, vahendab CNN.
Näiteks otsustas firma ABT, mis müüb eritellimusel valminud autosid ja varuosi, et pilkupüüdvate modellide asemel avavad nad sel aastal Genfi näitusealal hoopiski kohviku. ABT esindaja Andreas Hempfling lausus, et nad soovisid sel aastal luua atmosfääri, kus oleks hea üksteisega suhelda, niiet ABT töötajad saaksid rahulikult rääkida nii ajakirjanike kui külastajatega.
Kui tuntud autofirmad BMW, Volkswagen, Nissan, Toyota ja KIA otsustasid alles nüüd modellide kasutamisest kuulsal Genfi autoshow'l loobuda, siis Lamborghini on sellega juba varem silma paistnud. Lamborghini kommunikatsioonijuht Gerald Kahlke sõnul pole nad juba pea kaks aastat modelle autoshow'del kasutanud. «See tundus meile iganenud viisina,» lausus kommunikatsioonijuht Kahlke.
Modellide asemel palkavad autotootjad professionaalseid tootespetsialiste end autonäitustel esindama. Nissani sõnul on kõik nende spetsialistid show'del esindatud autodega hästi kursis ning teavad täpselt, milliseid tooteid ja lisavarustust erinevatel turgudel pakutakse. Kia esindajad lisasid, et nende autosid reklaamivad inimesed ei pea kandma midagi paljastavat.
Erandiks oli sel aastal aga Škoda, kelle palgatud kokteilikleitides modellid jalutasid messialal ringi viisakas riietuses meesmodelli käevangus. Škoda ise modellide palkamist ei kommenteerinud.
Tegemist on muutusega, millega on kaasa tulnud ka mitmed teisedki motovaldkonna esindajad. Nii teatas Vormel 1, et sel aastal nad modellidest rajatüdrukuid ei kasuta.