Päevatoimetaja:
Sander Silm

Rõivakauplused kasutavad klientide meelitamiseks valepoodlejaid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Euroopa rõivakauplused kasutavad valepoodlejaid
Euroopa rõivakauplused kasutavad valepoodlejaid Foto: SCANPIX

Euroopa rõivakauplused on praeguse majanduslanguse tingimustes hakanud klientide meelitamiseks kasutama valepoodlejaid.

Rõivakauplused palkavad näitlejaid, kes teesklevad, et on huvitatud väga paljude asjade ostmisest, jagavad kaasostjatele komplimente ning kõnnivad ringi vastava poe logo kandvate kilekottidega, kirjutab STT.

Valepoodleja esmaseks ülesandeks on jätta mulje, et ta on õige ostja. Tööpäeva jooksul peab ta mitmeid erinevaid strateegiaid kasutades kliente ostma meelitama.

Ühe poe omanik tunnistas, et näitlejate ülesanne on klientides ostuiha tekitada.

«Valepoodlejad peavad olema esindusliku välimusega, kuid mitte nägema välja nagu modellid. See võib kahtlust äratada ja tavalisi kliente eemale peletada,» selgitas poeomanik.

Poeomanike kinnitusel on mock-up shopping juba üsna levinud.

«Selline viis kliente ostma meelitada ei ole seadusevastane. Kasutavad poed meeleolu loomiseks ju ka muusikat,» lisas üks poeomanik. 

Tagasi üles