„Suures pildis jaguneb meie sihtgrupp kaheks – esiteks kaubandus, rõivakauplused, rõivatootjad ja teiseks ettevõtted, koolid, klubid, asutused jne, kus kantakse vormirõivaid. Ilurättidel, lipsudel, plastroonidel, kikilipsudel, traksidel ja teistel aksessuaaridel on ajalooliselt olnud riietuse juures oma kindel koht. Soliidsusest lugu pidavad ametnikud, ettevõtjad, ärimehed ja avaliku elu tegelased on lipsu kandnud läbi aegade, erinevaid kaelasidemeid kannavad ka ärinaised ja kooliõpilased nii vormirõivastuse juures kui pidulikel sündmustel.
Sellest ajast, kui elegantne Oscar Wilde teatas, et korralikult tehtud lipsusõlm on mehe esimeseks tõeliseks saavutuseks, on kaelasidemete kandmise mood ja populaarsus teinud nii üles- kui allapoole liikumisi. Just nii nagu kogu ülejäänud moetööstus. Stabiilseid lipsukandjaid ja enda välimuse eest hoolitsevaid mehi on aga olnud ajast aega. Lips kui staatuse sümbol pole oma aktuaalsust kunagi kaotanud ega kaotagi. Viimastel aastatel on lipsu olnud meeste igapäevariietuse juures küll vähem näha, kuid rõõm on tõdeda, et näiteks sellekevadisel Pitti Uomo meestemoe näitusel Firenzes oli lips võimsalt tagasi ja seda kombinatsioonis kõikvõimaliku riietusega.
Sellest lähtuvalt võib kindlalt öelda, et lipsukandjate hulk lähiaegadel jälle kasvab,“ on Raun rahul ja kinnitab, et sobiv lips või ilurätik rinnataskus annab kandja välimusele juurde värvikust ja parandab meid ümbritsevas sageli liigagi hallis keskkonnas inimeste meeleolu. „Lisaks on teada, et vastassugupoolele on lipsuga mehed alati imponeerinud. Kui naisterahvaga suhtlevad samal ajal kaks konkureerivat meest ja üks neist on lipsuga, teine ilma, hoiab naine ikka selle soliidsema poole. Lips annab välimusele juurde enesekindlust, intelligentsust ja personaalsust.“