Asutaja Aleksei Snitsarenko huvi lennunduse vastu sai alguse juba kodust. «Minu vanemad lõpetasid Leningradi Lennunduse Aparaadiehituse Instituudi ja olid lennukitesse paigaldatava seadmestiku arendajad,» kirjeldas ta.
Pärast kooli lõpetamist õppis Snitsarenko TTÜs energeetikat ning läks tööle M. Kalinini nimelisse Tallinna Elektrotehnikatehasesse, kus ta 2010. aastani töötas müügiosakonna direktorina, punudes samal ajal plaani, kuidas ikkagi lennukitega tegeleda.
«Istusid kunagi kaks inseneri ja mõtlesid, kuidas oma idee ellu viia, kasutades selleks vaid oma teadmisi ja suurt arenemissoovi. 2007. aastal saime oma esimese projekti EstAir ettevõttelt,» kirjeldas Snitsarenko ettevõtte saamislugu ühes Gennadi Potoviga. 2008. aastal oli arendati esimene toiteallikas. Täna on ettevõttel omanikke neli, lisaks Snitsarenkole ja Potovile veel Rustam Karagulov ja Aleksandr Škuratov.
2010. aasta oli ElectroAiri jaoks murdeline, kuna käive tõusis nullist poole miljoni euroni. 2013. aastal kolis ettevõte juba uude 2000-ruutmeetri suurusesse tehasesse. 2017. aasta alguses ehitati hoone teine osa, mis on mõeldud spetsialiseeritud automatiseeritud diiselgeneraatorite tootmiseks.
«Me müüme oma seadmeid sellistesse eksootilistesse riikidesse nagu Araabia Ühendemiraadid, Liibüa, Paapua Uus-Guinea,» rääkis Snitsarenko. ElectroAiri seadmed aitavad toimetada ka väga erinevatel õhusõidukitel Tallinna ja Ämari lennujaamades.
Suurimateks konkurentideks peab Snitsarenko valdkonnas üle maailma tuntud ettevõtteid, nagu ITW, TLD, Cavotec ja Guinault Lebrun.
«Need on suured ettevõtted, mis töötavad turul üle 50 aasta. Nad on igaüks oma valdkonnas trendide alusepanija, neil on oma väljakujunenud funktsioneerimismudelid, arendused ja finantsis peaaegu piiramatud vahendid. Eestis meil konkurendid praktiliselt puuduvad,» kirjeldas ta.