Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

SEB kliendid peavad varsti koodikaartidega hüvasti jätma (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Swedbanki paroolikaart.
Swedbanki paroolikaart. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Alates 15. veebruarist hakkab SEB piirama oma klientide koodikaartide kasutust eesmärgiga viia kõik oma kliendid 2019. aastaks üle uutele autentimisvahenditele.

Iga SEB klient saab oma kasutuses oleva koodikaardi kehtivuse kaotamise kohta personaalse teate ja kaks kuud aega, et minna üle uuele autentimisvahendile, milleks on ID-kaart, Smart-ID, Mobiil-ID või PIN-kalkulaator, teatab SEB kommunikatsioonijuht Juli Piilmann.

Alates 15. veebruarist hakkab SEB piirama oma klientide koodikaartide kasutust eesmärgiga viia kõik oma kliendid 2019. aastaks üle uutele autentimisvahenditele.

«EL-i maksevahendite direktiiv seab kogu Euroopa pangandusele selged nõuded koodikaartide kasutuse piiramiseks. See on paratamatu ja vajalik üleminek, mida nõuab tehnoloogia ja pangateenuste areng. Õnneks mõistavad seda ka meie kliendid, kes alustasid koodikaartide asemel teiste vahendite kasutamist juba eelmisel aastal. Praegu kasutab koodikaarte umbes  kolmandik meie klientidest ja nende arv kahaneb kiires tempos. Usun, et ülemineku koodikaartidest turvalisematele autentimisvahenditele saame korraldada sujuvalt,» kommenteeris olukorda SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.

SEB klientide kasutuses olevate kaartide kasutamist hakkab pank piirama alates veebruarist 2018 ning seda tehakse järk-järgult erinevate kliendirühmade kaupa. SEB plaanib lõpetada koodikaartide kasutuse oma klientide seas 2019. aasta alguseks ning pakub selle asemel nelja mugavat alternatiivi. Abi uute autentimisvahendite kasutuse kohta saab küsida nii SEB kontorites kui ka klienditoe infotelefonil 66 55 100.

Tagasi üles