Tarbijatena usume, et teeme oma valikud teadlikult, eriti kui see puudutab nii isiklikke asju nagu näiteks näokreem, šampoon või lõhnaõli.
Need 7 ettevõtet omavad suurema osa maailma kosmeetikabrändidest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tuleb aga välja, et 182 meigibrändi kuuluvad seitsmele erinevale suurettevõttele, vahendab The Indepent.
Insider koostas graafiku, milles toob välja erinevad meigibrändid ja ettevõtted, mille alla nad kuuluvad. Tegemist on seitsme suurettevõttega – Estée Lauder Companies, L'Oréal, Unilever, Procter and Gamble, Shiseido, Johnson and Johnson ja Coty – mis lisaks meigibrändidele kontrollivad ka meigireklaame ning defineerivad seda, kuidas me mõistame ilu.
Kõikidel suurettevõtetel on tegelikult veelgi rohkem tütarfirmasid, kuid graafikus on ära toodud nahahooldusele, juustele, parfüümile ja meigile keskendunud brändid.