Päevatoimetaja:
Sander Silm

Tänavuse Super Bowli parimad ja halvimad reklaamid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
PepsiCo reklaampilt Super Bowlilt.
PepsiCo reklaampilt Super Bowlilt. Foto: /AP

Eile toimunud Super Bowlil kulutati reklaamide jaoks vähemalt viis miljonit dollarit ühe 30 sekundilise eetrikoha eest. Millised reklaamid olid parimad ja millised halvimad?

Väljaanne Business Insider valis välja tänavuse Super Bowli parimad parimad ja halvimad reklaamid. Millised olid parimad?

PespsiCo. reklaamid

Pärast kohutavat 2017 aasta reklaami Kendall Jenneriga, tegi Pepsi tänavu tugeva tagasituleku Mountain Dew, Doritose ja Pepsi reklaamiga. Reklaamid tõid kokku erinevaid staare nagu Busta Rhymes, Morgan Freeman, Birtney Spears  ja Peter Dinklage.

Vaata Doritose ja Mountain Dew ning Pepsi reklaami.

Budweiser

USAs tuntud õllebränd jätkas oma reklaame võimsal toonil. Tänavuses reklaamis tuuakse esile brändi heategevusliku külge, näidates, kuidas ettevõte on annetanud 79 miljonit purki vett katastroofiabiks alates 1988. aastast.

Amazon

Tehnikaettevõtte staaridest kubisev reklaam tekitas kõmu juba päevi enne suurt mängu ja tagas kohese võidu. Praeguseks on nutikõlar Alexa häälekaotusest reklaami vaadatud üle 23 miljoni korra. Reklaamis on näha lisaks erinevatele staaridele ka Amazoni juhti Jeff Bezost.

Need olid halvimad reklaamid:

Dodge Ram

Autotootja reklaamis kõlas Martin Luther Kingi kõne ja see ei meeldinud paljudele inimestele, sütitades internetis suure vastukaja laine. Reklaam näitas töölisi ja kaadreid Ram autodest, mille taustaks kõlas Martin Luther King Jr. kõne 1968. aastast. Ettevõtet süüdistatakse ikoonilise inimõiguste kõne kasutamises automüügi edendamiseks. Vaata reklaami!

Diet Coke

Reklaam pidi algselt olema lihtsalt olema video sotsiaalmeedias, kuid brändile meeldis see nii väga, et sellele osteti koht Super Bowlile. Reklaamis teeb näitlejanna ühe kiire tantsu, mis pole midagi erilist ja paistab teiste reklaamide seas üsna kahvatu välja.

Tagasi üles