Hongkong seob endas kogu Aasiat, aga ka Euroopat ning tänu Inglise asumaa taustale võivad nad ka eesti puutulbist või muhu sokkidest vabalt aru saada. Hongkong on Eesti reklaamiinimeste sõnul väike Hiina tulevikumudel ning loogiline koht selle hiigelriigiga tutvuse tegemiseks ekspordi mõttes. «Fakt on see, et kogu Hiina turu vallutamine käib Eesti ettevõtetele üle jõu. Sisenemiseks ja harjutamiseks on Hongkong kindlasti parim võimalus.»
Mis puudutab sealset reklaamiäri, siis büroode kinnitusel on tööd nii palju, et ei jõuta ära teha. Reklaamipinnad on aasta otsa ette välja müüdud ning värskeid uusi inimesi ei ole eriti kusagilt võtta. Sestap on Hiina valitsus hakanud viimasel paaril aastal loomemajandust jõuliselt arendama nii Šanghais kui Pekingis.
«Kohalik mentaliteet soosib massimeediat ja reklaamindust – valdaval osal inimestest puudub individuaalsusvajadus. Meil Eestis on täpselt vastupidi. Ehk siis kõik, mida seal reklaamitakse, läheb nagu kuumale kerisele. Seda muidugi juhul, kui reklaamitav teema on üldaktsepteeritud. Inimesed reeglina kuuletuvad,» kommenteeris Volkov.
Kui fantaseerida teemal, kas Eesti reklaami- või disainibüroodel võiks olla asja Hongkongi turule, siis saab Volkovi ja Valme sõnul öelda, et tegemist on tugevalt taktikalisele kommunikatsioonile suunatud ühiskonnaga, kus kohalike olude tundmine sügavuti on olulisem kui brändi imago kujundamise võime.
«Meie oma Euroopa taustaga ilmselgelt kuulume aga sellesse teise koolkonda. Jah, meie tugevuseks võib olla disaini keeles mõtlemine. Tundub, et pea kõikjal Aasias ei vasta nende oma disain enam tarbija muutunud, globaliseerunud nõudmistele. Kindlasti suudab hea Eesti kujundaja luua kontseptsioone, mis oleksid esteetilised, selged ja läheksid sealsetele sihtrühmadele korda. Ideaalne kombinatsioon oleks võtta meie loovus ja nende organiseeritus ning panna need kokku,» arvas Volkov.