Päevatoimetaja:
Sander Silm

Coca-Cola: me ei saa jääda ühe joogi ettevõtteks (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Coca-Cola ühe võtmetegelase Brian Smithi sõnul peavad nad oma joogivalikut oluliselt suurendama. Fuzetea’ga loodetakse Euroopas läbimurdele.
Coca-Cola ühe võtmetegelase Brian Smithi sõnul peavad nad oma joogivalikut oluliselt suurendama. Fuzetea’ga loodetakse Euroopas läbimurdele. Foto: Coca-Cola

Coca-Cola Company Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika president Brian Smith ütles intervjuus Postimehele, et nad ei taha olla see ettevõte, kes jääb kangekaelselt ainult Coca-Colat tootma ja laseb innovatiivsetel konkurentidel end kõrvale tõrjuda.

Eelmisel kevadel uue juhi saanud joogikompanii eesmärk on kasvada suuremaks kui Coca-Cola, Fanta ja Sprite, mis annavad endiselt lõviosa kontserni tuludest.

Selle tarvis kutsus kontsern ajakirjanikud Šveitsi linna Zürichisse, kus korraldas suurejoonelise ürituse tutvustamaks oma uut toodet – jääteed Fuzetea. Kuigi see maitseb üsna samamoodi kui Coca-Cola eelmine sarnane jook Nestea, loodetakse sellega Euroopas suurt läbimurret.

Tagasi üles