Eesti riik on viimase kümne aasta jooksul doteerinud mandri ja Saaremaa ja Hiiumaa vahelist parvlaevaliiklust 140,6 miljoni euroga.
Riik on 10 aastaga saarte laevaliinidesse pannud pea 150 miljonit
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Keskmiselt on Rohuküla-Heltermaa ja Virtsu-Kuivastu liinide dotatsiooni maksumus kokku olnud keskmiselt 12,8 miljonit eurot ja keskmine dotatsioonitõus olnud igal aastal 7 protsenti, selgub majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) andmetest.
Kuni aastani 2016 opereeris liine Vjatšeslav Leedole kuuluv Väinamere Liinid OÜ. 2016. aasta oktoobrist hakkas liini teenindama Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevad OÜ.
Liini teenindav TS Laevad OÜ teenindas 2017. aastal kokku 2,2 miljonit reisijat ning 950 000 sõidukit. Virtsu-Kuivastu liinil teenindas ettevõttet 1,7 miljonit reisijat ja 710 000 sõidukit ning Rohuküla-Heltermaa liinil 570 000 reisijat ning 240 000 sõidukit.