Islandi turismiamet ja Icelandair käivitasid USAs reklaamikampaania, mille kohaselt Island on nüüd hulga odavam ning sel on olnud edu.
«Odav» Island kutsub edukalt turiste ja dollareid
«USA dollari kursi dramaatilise tõusuga Islandi krooni suhtes on Island nüüd tippsoodus reisisiht, pakkudes tarbijale eelmisest aastast peaaegu kaks korda rohkem ostujõudu,» teatab reklaam. Krooni kurss on sel aastal kaotanud väärtusest ligi poole, kohalik börs kukkunud 90 protsenti, vahendab
eilses New York Times'is kirjutatut.
Icelandair USA tegevdirektor Thorsteinn Egilssoni sõnul on reisijate seas tugev huvi 559 dollarilise paketi vastu, mis sisaldab edasi-tagasi lendu New Yorgist või Bostonist ja kolme ööd Reykjaviki Hiltonis.
Broneeringuid on eelmise aasta sama ajaga võrreldes 72 protsenti rohkem.
'
«Tahtsime turgu informeerida, et Island on nüüd odavam ja see on tõesti mõjunud,» ütles ta.
Islandi turismiametkonna esindaja USAs Einar Gustavsson kinnitas, et kampaania on otseselt seotud riigi finantskriisiga: «Vajame tungivalt välisvaluutat. Krahhi järel on islandlaste endi välisreisid vähenenud 40 protsenti ja see jätab Icelandairi lennukitesse palju tühje kohti.»