Seni oma põhiväärtustes aususe esikohale seadnud ettevõtted jäid Veerpalu dopinguskandaalis äraootavale seisukohale ja valisid kahju vähendmise tee, selle asemel et võtta selge seisukoht dopingu ja suusaliidu käitumise suhtes, jäi kõlama Pärnu turunduskonverentsil.
Sponsorid valisid Veerpalu juhtumis kahju vähendamise tee
Pärnu turunduskonverentsil «Lugude ajastu» arutati Andrus Veerpalu näitel selle üle, kuidas peaks ettevõte käituma siis, kui senine edulugu muutub skandaaliks.
Enamus Eesti ettevõtted on ühel või teisel viisil rääkinud oma põhiväärtustest ja pea kõigil neil on esikohale seatud aususe prointsiip. Dopinguskandaalis on sponsorid aga jäänud äraootavale seisukohale, kuna toetus Veerpalule oli inimeste seas ootamatult suur.
Ettevõtted on Veerpalu puhul valinud kahju vähendamise tee, selle asemel, et näiteks võtta seisukoht dopingu ja suusaliidu käitumise suhtes.
Nii Coca-Cola, Põltsamaa Felixi kui EMT kinnitasid, et kavatsevad ka edaspidi suusatamist toetada. Samas jõuti Pärnus järeldusele, et võibolla on ettevõttel lihtsam toetada spordiala laiemalt, mitte ainult staare.
«Oleme suusatamist toetanud 13 aastat. ja kavatseme seda teha ka edaspidi. Aitame suusatajate järelkasvul saada kunagi maailma tipuks,» nentis Põltsamaa Felixi turundusjuht Marek Viilol.