Elion tuli välja eKodu lahendusega

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elioni uue sümboolikaga autod ettevõtte kontori ees.
Elioni uue sümboolikaga autod ettevõtte kontori ees. Foto: Elion.

Elioni juhatuse esimehe Valdur Laidi sõnul on ettevõte lisaks TeliaSonera sümboolika kasutuselevõtule turule tulemas ka uute ja sisuliste muudatustega nagu eKodu lahendus.


Laid märkis, et kõnealust lahenduse väljatöötamisega on Elion viimastel kuudel aktiivselt tegelenud.

 «eKodu võimalusi saab meie uuenenud veebis juba proovida. Turule tuleme teenusega juunis,» märkis Laid.

Elioni juhi sõnul on eKodu lahendusest välja kasvamas nn teenuste turuplats, kus kliendil on võimalik ise valida, millise kiirusega internetti, kui mahukat TV-paketti ning milliseid telefoniteenuseid tal täpselt vaja on.  

Laidi kinnitusel on ettevõte saanud klientidelt päris palju tagasisidet selle kohta, et viimased sooviksid ise endale sobivaid teenusepakette koostada ning et hetkel maksavad nad asjade eest, mida nad tegelikult ei ei taha. eKodu pakutavad võimalused annavad tema sõnul selleks klientidele vabamad käed.

Samas lisas Laid, et Elioni üks tänaseid prioriteetseid investeerimisprojekte on seotud uue optikavõrgu rajamisega, mis võimaldab klientidel kasutama hakata internetipakette kiiruga kuni 50 ja 100 Mbit/s.

Aastas lisandub hetkel umbes 50 000 kodu ja kontorit, kuhu Elion oma kiire internetiühenduse veab.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles