Eesti Energia teatas täna, et ligi 7000 klienti ei saa mais elektriarvet. Aprilli eest tasumise nõude saavad need kliendid juunis koos mai eest nõutavate summadega.
7000 klienti Eesti Energialt arvet ei saa
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Energiafirma selgituse järgi on paljudel juhtudel selle põhjuseks asjaolu, et kliendi tarbimiskohas vahetati uuele infosüsteemile ülemineku ajal ka elektriarvesti.
Neid, kes arvet ei saa, teavitab Eesti Energia personaalse kirja teel.
Seoses uuele kliendiinfosüsteemile üleminekuga oli kuu alguses raskusi ka elektrinäidu teatamisega. Sellega seoses soovitas Eesti Energia inimestel jätta näidud teatamata ja leppida prognoosarvega. Nüüd on selge, et prognoosarve saab 158 000 klienti.
100 000 klienti oli prognoosarve kasuks otsustanud juba varem, 58 000 oli neid inimesi, kes jätsid näidu teatamata või kelle näidud olid ilmselgelt vigased.
Näidu teatamine õnnestus 290 000 kliendil.