Osa ettevõtteid vaatab reklaami näitamisele Kremli-meelses PBKs läbi sõrmede (3)

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telia peakorter Stockholmis
Telia peakorter Stockholmis Foto: Jessica Gow/TT/TT NEWS AGENCY/Scanpix

Kuigi viimasel ajal on paljud arvamusliidrid soovitanud riigil ja Tallinna linnal lõpetada igasugune koostöö Vene telekanaliga PBK, näevad mitmed ettevõtted seda möödapääsmatu kohana, mille kaudu venekeelsete klientideni jõuda.

Nädalapäevad tagasi tutvustas meediaekspert Raul Rebane Postimehes Ukraina Kriisikommunikatsiooni Keskuse uuringut, kus analüüsiti venekeelsete telekanalite PBK, RTR ning NTV uudiste- ja poliitikasaateid aastatel 2014 ja 2017. Uuringus jõuti järeldusele, et 83 protsenti teisi riike puudutavatest lugudest on Vene meedias negatiivsed, Eesti puhul oli vastav näitaja 82 protsenti.

Rebase sõnul näitab uuring, et ajakirjanduse aeg on neis kanalites lõppenud. «Meedia on ainult riikliku poliitika käepikendus, olukord, mis vanematele inimestele on liigagi tuttav nõukogude ajast. Faktid ja sündmused on selleks, et toetada juba ette kokku lepitud narratiive,» kirjutas ta.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles