/nginx/o/2013/11/07/2605070t1h1df9.jpg)
Angry Birdsi mobiilimängudega tuntuks saanud Rovio jätkab käibe agara kasvatamisega, agressiivne müügistrateegia on aga alla viinud kasumimarginaali, kirjutab Äripäev.
Angry Birdsi mobiilimängudega tuntuks saanud Rovio jätkab käibe agara kasvatamisega, agressiivne müügistrateegia on aga alla viinud kasumimarginaali, kirjutab Äripäev.
Septembris Helsingi börsi põhinimekirja kantud Rovio suutis agressiivse kasutajabaasi laiendamisega suurendada kolmanda kvartali käivet 40 protsenti 70,7 miljoni euroni, kommenteeris tegevjuht Kati Levoranta börsiteates.
Kulutused kasutajabaasile kasvasid samal ajal 22 miljoni euroni, mis langetas kõvasti kasumit, eeldatav tasuvusaeg nendel kulutustel on 8—10 kuud.
Ettevõtte kasum tegevuskasum vähenes kolmandas kvartalis 5,2 miljonilt eurolt 1,6 miljonile eurole, kuid on kolme kvartali peale 21 miljoni euro tasemel aastatagusest ikkagi 75% suurem. Maksueelne kahjum oli kolmandas kvartalis pool miljonit eurot.
Loe lähemalt Äripäevast.