Päevatoimetaja:
Sander Silm

Odavmüügikett võttis endale suure osa Leedu õlleturust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Õlu.
Õlu. Foto: Gareth Fuller/PA Wire/PA Images

Lidli kaubamärgiga õlled on aastaga endale võtnud 11 protsenti Leedu õlleturust, kirjutas Leedu ärileht Verslo Žinios teisipäeval.

«Võttes arvesse tänavuse kolmanda kvartali andmeid on Lidl suutnud endale võtta 11 protsenti riigi õlleturust, kus tähtsat rolli ei mängi mitte ainult supermarketid, vaid ka käsitööõlled ja spetsiaalsed poed,» ütles Baltic Market Insightsi (Baltmi) äriarenduse direktor Artūras Urbonavičius lehele.

«Säärase suure õlleturu osa aastaga endale krabamine on vapustavalt hea tulemus,» lisas Urbonavičius.

Poeketil on praegu kolm õllemarki: Argus, Depp ja Perlenbacher. Ettevõte ei avaldanud, kui suur osa selle õlledest on toodetud Leedu pruulikodades.

Tagasi üles