K-rauta klienti jahmatas klienditeenindaja ülbus

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
K-rauta.
K-rauta. Foto: ANTS LIIGUS/PRNPM/EMF

Eelmise nädala neljapäeval K-rautat neetide ostmise eesmärgil külastanud Ennu jahmatas klienditeenindaja arrogantsus.

Enn oli eelmise nädala neljapäeva õhtul läinud Haabersti K-rautasse sooviga osta oma needitangidele neete. Klienditeenindajalt neetide otsimisel abi paludes pidi ta aga üllatuma.

«Istus seal siis üks tegelane, kelle nimi tema väitel Toomas. Mina soovisin needitangide jaoks neete, härra ei viitsinud liigutadagi, vastas midagi stiilis «ostke siis»,» kirjeldas Enn olukorda.

Kuna Ennu väitel Toomas istmelt tõusta ei suvatsenud, siis päris klient teenindajalt, mille eest talle palka makstakse, ta peaks ju ostjaid juhendama? Selle peale olevat Toomas vastu küsinud: «Mis te pirisete?»

«Kui küsisin, kes piriseb, vastas ta, et mina pirisen!» rääkis Enn ja lisas, et tema pirisemise teema tuli korduvalt üles.

Enn näitas Toomasele sarnaseid needitange, nagu tal kodus on ning lisas, et ta ei tea nendele sobivate neetide läbimõõtu. «Klienditeenindaja ütles, et pakendil on kirjas. Mina ütlesin, et ei ole. Selle peale venitas mees ennast lõpuks istmelt, võttis juhatatud tangid ja leidis, et tõepoolest ei ole!» sõnas Enn ja märkis juurde, et lõpuks Toomas talle siiski õiged needid valis. «Aga milline arrogants kogu tegemise juures.»

Lahkudes uuris veel Enn teenindajalt: «Te olete sellise näoga nagu tahaks mind p***se saata!?», mille peale Toomas vastas: «Te loete mõtteid! Kuidas koer külale!»

Enn andis teenindajale mõista, et ta pole mingi küla, vaid teenindaja. Ka Toomas ei jäänud vastust võlgu ning lõpetas vaidluse: «Te olite kuhugi minemas, minge siis edasi.»

K-rauta Haabersti kaupluse juhataja kohustuste asetäitja Annika Tammur väljendab suurt kahetsust, et taoline olukord nende kaupluses juhtus. «Kindlasti pole selline suhtlusstiil mitte ühelegi K-rauta töötajale lubatud ning sellisele käitumisele ei ole mingit õigustust,» kinnitas ta. «Oleme kaupluses toimunud intsidendi põhjustanud teenindajaga juba kohtunud ning rääkinud veel kord üle meie ettevõtte teenindusstandardid. Teeme kõik, et selline olukord enam ei korduks.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles