Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Kehv ilm kiusab õlletootjat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Carlsberg
Carlsberg Foto: SCANPIX

Jahe ja niiske suvi Taanis andis hoobi Carlsbergile, mille toodang läheb kõige paremini kaubaks siis, kui ilm on kena.

Ettevõtte käive langes selle aasta III kvartalis protsendivõrra 2,2 miljardi euroni. Kõige suurem pettumus tuli Lääne-Euroopast, kus käive langes aastases võrdluses 120 miljoni euro võrra 1,3 miljardi euroni, vahendab The Local.

Paremini läks aga peenemate käsitööõllede müük, mis kasvas 34 protsenti. See peegeldab ka ettevõtte uut strateegiat, kus pannakse rohkem rõhku põnevamatele õllesortidele, sest massimüük väheneb. 

Tagasi üles