Indrek Orav ei jätka Rail Baltic Estonia juhina (5)

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Indrek Orav
Indrek Orav Foto: www.mkm.ee

Rahvusvahelise raudteetrassi Rail Baltic rajamiseks loodud Eesti valdusettevõtte Rail Baltic Estonia juht Indrek Orav edaspidi ettevõtet ei juhi ning jätkab edaspidi tööd ühisettevõtte RB Rail nõukogus; Orava asendaja võib selguda sel nädalal.

«Kandidaatide esitamise tähtaeg oli 25. september ja mina ise ei kandideerinud. Sain ministeeriumist nii aru, et töökoht löödi lahku, et Rail Baltic Estonia juht ei jätkaks ühisettevõtte nõukogu liikmena, kus ma samuti täna olen, et pigem ma jätkan ühisettevõtte nõukogus,» ütles Rail Baltic Estonia juht Indrek Orav BNSile.

Ta lisas, et tema leping ettevõtte juhina kestab detsembri keskpaigani.

«Eesmärgiks on projekti tugevdada, et üks tugev inimene tuleb [konkursiga] juurde,» ütles Orav, kelle ülesanneteks ühisettevõtte RB Rail AS nõukogus on rahvusvahelised läbirääkimised ja projektijuhtimise ülesehitamine.

Rail Baltic Estonia OÜ nõukogu kuulutas septembri keskel välja avaliku konkursi juhatuse liikme leidmiseks ning 25. septembriks esitati 18 kandidaati.

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) pressiesindaja Mihkel Loide ütles BNSile, et valikuprotsess käib ning novembri keskpaigas peaks ettevõtte uus juht selguma.

Rail Baltic Estonia OÜ on 2014. aastal loodud Eesti riigi ainuomandis olev ettevõte, millele kuulub kolmandik rahvusvahelisest ühisettevõttest RB Rail AS. Osaühingu tegevus on peamiselt seotud Rail Balticu raudtee arendamise ja rajamisega Eesti territooriumil ja rahvusvahelise koostöö läbiviimisega.

Ettevõtte juht on 2014. aastast olnud Indrek Orav, kes on olnud varem AS Eesti Raudtee juhatuse liige, töötanud Radisson SAS hotelli nõukogu esimehena ja puidutootja Notio Puit juhatuse esimehena. Rail Balticu juhiks siirdus Orav AS Viking Window nõukogu esimehe kohalt.

Rail Balticu projekt hõlmab kiire rahvusvahelise raudtee ehitust Tallinnast Leedu-Poola piirini. Rööpme laius on 1435 millimeetrit ehk Euroopa standard ja reisirongid sõidavad kiirusega kuni 240 kilomeetrit tunnis, samas kui kaubarongid sõidavad kiirusega kuni 120 kilomeetrit tunnis.

Kommentaarid (5)
Copy
Tagasi üles