Ekspress Gruppi kuuluva Ekspress Meedia nõukogu otsustas nimetada ettevõtte uueks tegevjuhiks seni Tele2 Eesti ASi vedanud Argo Virkebau.
Ekspress Meedia meelitas Tele2 juhi üle
Argo Virkebau on alates 2006. aastast olnud ametis Tele2 Eesti AS-i juhatuse liikmena ning tema tugev tehnoloogiataust aitab kaasa digitaalmeedia valdkonna arendamisele, teatas Ekspress börsile.
«Tele2-l läheb praegu väga hästi ja saan rahuliku südamega vastu võtta uued väljakutsed. Leppisime Tele2 grupi juhtkonnaga kokku, et annan uuele juhile kõik projektid sujuvalt üle ja jätkan ettevõttes kuni kevadeni,» ütles Virkebau. Tema sõnul 11 aastat Tele2s töötamist piisav aeg, et hakata mõtlema enesearengule ja proovida teistsugust valdkonda.
Argo Virkebau on lisaks Eesti Äriinglite Assotsiatsiooni EstBan liige, Estonian Business School’i vilistlaste nõukoja liige ning Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutuse nõukogu liige.
Senine AS Ekspress Meedia tegevjuht ja juhatuse liige Andre Veskimeister kutsutakse juhatusest tagasi ning ta jätkab AS-i Ekspress Grupp juhatuse liikmena.
Argo Virkebau ei oma AS-i Ekspress Grupp aktsiaid.
Virkebau: inimesed tuleb saada digitaalse sisu eest maksma
Argo Virkebau sõnul ei olnud ametivahetus tema jaoks ootamatu samm. «Olen ühes ettevõttes olnud juba enam kui 11 aastat – mingil hetkel tuleb vaadata peeglisse ja küsida, et äkki tahaks midagi muud ka teha ja proovida,» ütles Virkebau Postimehele.
Virkebau märkis, et pakutud uus töö on sarnaselt praegusele telekomivaldkonnaga seotud ning meedia on omakorda osaks paljudes telekomiettevõtetes. «See mind kõnetaski, pakkumine sobis ja otsustasin väljakutse vastu võtta,» lisas ta.
Virkebau leping Tele2ga kehtib 4. aprillini. Seega saab üleminekuperiood olema pikk ning annab ettevõttele aega rahulikult uus juht leida.
Virkebau märkis, et Tele2 peab temast maha jääma hea seisus. «Muidu ma ei saaks minna. Nii tulud kui EBITA on kasvanu, ma olen ettevõtte finantsnäitajatega rahul ja soovime kasvada ka järgmisel aastal.»
Mis puutub uut ametit, siis märkis Virkebau, et tunneb hästi platvorme, läbi mille inimesed meediat tarbivad.
«Digitaliseerimine, paketeerimine, hinnastamine. Kuidas saada inimesed ka digitaalse sisu eest maksma – see on minu suurim missioon. Nagu ka see, kuidas võidelda nn fake news’ide - pahatahtlike valeuudistega,» ütles Virkebau.
«Ma tahaksin seista kohaliku Eesti meedia eest. Eesti tarbija ei pea lugema uudiseid Facebookist, ta peab saama uudiseid lugeda eesti keeles ja kohalikust meediast,» lisas Virkebau.