Eesti firma koostöö Mitsubishiga saab hoogu juurde

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mitsubishi.
Mitsubishi. Foto: © Issei Kato / Reuters/REUTERS

Eesti transiidiettevõte Transiidikeskus AS suurendab uuest aastast varuosade tarnimist Jaapani autotootja Mitsubishi Venemaa tehasesse. 

Transiidikeskuse Muuga konteinerterminalist käib Venemaale Kalugas asuvasse Peugeot-Citroen-Mitsubishi koostetehasesse regulaarne konteinerrong Mitsubishi varuosadega. Seni on ettevõte teele pannud 450 rongi ja see maht tõuseb uuel aastal veelgi, teatas Transiidikeskus.

Transiidikeskuse juhi Vladimir Popovi sõnul on neile ülioluline, et üks suuremahulisemaid Eestis teostatud logistikaprojekte saab sedavõrd positiivse jätku. Koostöö on kestnud juba viis aastat.

«Võttes kokku selle perioodi tulemused võib kindlalt  öelda, et meie Jaapani partneritega täna kokkulepitud lepingulise mahu suurenemine näitab seda, et meie koostöö on edukas ja on olemas edasise kasvu perspektiiv,» sõnas Popov.

Venemaal Muuga-Kaluga liinil konteinerrongide teenindust korraldava partneri Logoperi  peadirektori Yuri Lopusovi sõnul näitab kaubamahtude suurenemine Venemaa majanduse, sealhulgas autotööstuse segmendi elavnemist. Teisalt näitab see Transiidikeskuse teenuse järjepidevat kõrget kvaliteeti, millele Jaapani partnerid andsid kõrge hinnangu.

Transiidikeskuse ja Mitsubishi vaheline koostöö algas 2012. lõpus, kui Muuga-Kaluga konteinerrongiliin käivitati testrežiimis. Konteinerliini ametlik avamine leidis aset 2013. alguses.

Projekti ettevalmistused, eelläbirääkimised Mitsubishiga ja tarneahela katsetamine testrežiimis kestsid kokku 4 aastat.

Transiidikeskuse Muuga konteinerterminalis laaditakse konteinerrongi 40-jalased (2 TEUd) konteinerid autode detailidega, mis liiguvad rongidega Kaluga koostetehasesse. Konteinerrongi sõiduaeg Muugast Kalugasse on umbes 2 ööpäeva.

Peale Transiidikeskuse ja Mitsubishi on Muuga – Kaluga konteinerrongide projekti põhiosalejateks AS Tallinna Sadam, AS Eesti Raudtee, MTF Logistics ja EVR Cargo ning Venemaa poolelt Logoper.

Transiidikeskuse AS on Eesti spetsialiseeritud konteiner- ja üldkaubaterminalide operaator Muuga sadamas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles