Eesti rõivatootja Baltika Grupp avab Soome Espoo kaubanduskeskuses pooleks aastaks pop-up poe, mille eesmärk on toetada riiete müüki internetis.
Rõivatootja Baltika avab Soomes hüpikpoe
Ajutise kaupluse avamise eesmärk on toetada Baltika e-poe Andmorefashion.com tegevusi Soomes, mis juba täna teenindab sealseid kliente. Lisaks on projekti eesmärk kasvatada müüki ühendades füüsilise poekeskkonna e-poe võimaluste ja tugevustega, teatas ettevõte.
Baltika Grupi juhatuse esimehe Meelis Milderi sõnul näebki Baltika oma peamise kasvumootorina lähiaastatel Baltika müügitulude suurenemist läbi ekspordi ja e-müügi.
Pop-up poe pilootprojekti kestvuseks on planeeritud pool aastat. Selle raames avatakse tänavu detsembris Soomes Espoos Iso Omena kaubanduskeskuses pood.
«Kui pilootprojekt osutub edukaks, näeme Soomet edaspidi lisaks Eestile, Lätile ja Leedule kui ühte olulist turgu, kus soovime kasvada erinevaid müügikanaleid kombineerides, et pakkuda oma klientidele terviklikku ja parimat ostukogemust ja suurendada Eesti disaini eksporti naaberriikidesse,» ütles Meelis Milder.
Baltika Grupp on moebrändide maja, millele kuulub viis moemärki – Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Baltika jaekaubandusvõrk hõlmab 93 brändipoodi Eestis, Lätis ja Leedus, lisaks saab kollektsioonide esemeid osta Baltika e-poe Andmorefashon.com kaudu, mis tarnib kaupa 44 riiki üle maailma.